Ofte Stillede Spørgsmål
Vores kundeservice afdeling har samlet nogle af de oftest stillede spørgsmål herunder, så du hurtigt kan finde svar.
Bestilling & betaling
Hvad dækker miljøbidrag over?
Miljøbidrag dækker primært over de miljøomkostninger, som afholdes af Daarbak Redoffice. Dette er både i forhold til miljøgebyrer som pålægges af vores transportører, punktafgifter som vi pålægges af vareleverandører, emballage, fyld mv. samt en række miljømæssige indsatser man kan se mere om her
Jeg kan ikke finde den ønskede vare på jeres hjemmeside – kan I skaffe den?
Hvis du leder efter en specifik vare, som ikke fremgår på vores webshop, så vil vi gerne undersøge om det er noget vi kan skaffe hjem til jer. Du er altid velkommen til at kontakte os med forespørgslen på mail [email protected] eller tlf. 96 33 33 33. Du kan også oprette en henvendelse via kontaktformularen nederst på siden.
Kan jeg ændre eller annullere min ordre, efter den er bestilt?
Vi behandler din ordre så hurtigt vi kan, og derfor er det ikke altid muligt at ændre eller annullere en ordre efter den er blevet bekræftet. Du er dog altid velkommen til at kontakte os på mail [email protected] eller tlf. 96 33 33 33, så vi kan undersøge muligheden for at ændre eller annullere din ordre.
Kan jeg vælge en anden leveringsadresse?
Det er altid muligt at vælge en anden leveringsadresse end faktureringsadressen. Når du bestiller varer på vores webshop, kan du ved check-out angive en anden adresse. Hvis du ønsker at ændre leveringsadressen efter ordren er lagt, så er det ofte ikke muligt, da vores lager hurtigt går i gang med at behandle ordren. Du er velkommen til at kontakte os på mail [email protected] eller tlf. 96 33 33 33, og så vil vi undersøge muligheden for at ændre adressen.
Ordrestatus & levering
Hvornår kommer mine varer?
Inde under ”Min konto” er der en fane der hedder ”Ordreoverblik”, hvor man kan se en leveringsdato på manglende varer. Hvis der står noget allerede er leveret, og I fortsat ikke har modtaget det, så er I meget velkomne til at kontakte os på mail [email protected] eller tlf. 96 33 33 33.
Hvorfor har jeg ikke fået leveret hele min ordre samlet?
Der kan være flere årsager til dellevering på din ordre. Vi har flere lagre, og derfor kan varer sendes fra forskellige lokationer på forskellige tidspunkter. Hvis alt det bestilte er på lager, så sker levering indenfor kort tid af hinanden.
Der er også enkelte udvalgte varer vi får sendt direkte fra vores leverandør, b.la. for at sikre hurtigere leveringstid.
På ordreoversigten under ”Min konto” kan du se leveringstiderne på de forskellige varer.
Returnering
Hvordan returnerer jeg en vare?
Der er flere måder at returnere en vare på hos Daarbak Redoffice. Du er velkommen til selv at sende varen retur, men vi vil også gerne hjælpe med at hente varen. Som kunde har man 14 dages returret. Vi tager ikke bestillingsvarer, skaffevarer, specialproducerede varer, gavekort og fødevarer retur. Hvis man ønsker at returnere en vare, bedes man kontakte [email protected] med ønske om returnering, samt om man selv vil sende retur eller have den afhentet.
Hvis du selv sender varen retur
- Notér tydeligt dit returnummer på pakken, som du har fået fra vores returafdeling.
- Undgå at skrive på eller bryde originalemballage. Denne er afgørende for returneringen.
- Hvis varen kun pakkes i originalemballagen, skal der bruges klar tape.
Hvis Daarbak Redoffice henter varen retur
- Påsæt retursedlen du har fået fra returafdelingen. På denne står alle nødvendige info.
- Undgå at skrive på eller bryde originalemballage. Denne er afgørende for returneringen.
- Prisen for afhentningen af returvaren samt returgebyr modregnes på kreditnotaen, når varen er kommet på lager.
Reklamation & transportskade
Min vare fungerer ikke som den skal – hvad gør jeg?
Hvis din vare ikke fungerer som den skal, så er vores reklamationsafdeling klar til at hjælpe dig. Kontakt os på [email protected], hvor du medsender ordrenummer, varenummer, en grundig fejlbeskrivelse samt eventuelle billeder af fejlen. Så vil vi hurtigst muligt hjælpe dig videre, så du kan få et produkt der virker.
Det er meget vigtigt at du ikke tager varen i brug og at du beholder den i din varetægt indtil du hører fra os.
Jeg har modtaget en beskadiget vare – hvad gør jeg?
Hvis du har modtaget en beskadiget vare, skal du anmelde skaden til os indenfor 24 timer fra du modtager din pakke. Dette for at vi også kan nå at anmelde skaden ved fragtmanden.
Når du opretter anmeldelsen, skal du sende billeder af:
Pakken udvendigt.
Pakken indvendigt.
Skaden på varen.
Når du har indsendt anmeldelsen til os, kontakter vi dig hurtigst muligt herefter med den videre proces. Det er meget vigtigt at du ikke tager den beskadigede vare i brug, før vi har kontaktet dig.
”Min konto” hos Daarbak Redoffice
Hvordan opretter jeg en konto hos Daarbak Redoffice?
Det er nemt og gratis at oprette en ordre hos Daarbak Redoffice. Første gang du lægger en ordre hos os, bliver du automatisk oprettet som kunde. Derfor er det vigtigt at du noterer alle de korrekte firmaoplysninger, så vores bogholderi hurtigt og nemt kan kreditgodkende jer.
Hvis du gerne vil oprette en konto, før du handler hos os, så er du velkommen til at kontakte os på mail [email protected] eller tlf. 96 33 33 33.
Jeg har glemt min adgangskode – hvad gør jeg?
Hvis du har glemt din adgangskode, har du mulighed for at nulstille koden:
1. Tryk på ”Log ind” øverst på siden.
2. Vælg ”Glemt adgangskode” og indtast din e-mailadresse.
3. Du modtager indenfor kort tid en mail med en ny midlertidig adgangskode, som nemt kan ændres på dit login.
Gaver og tilgifter
Hvorfor kan jeg få en gave når jeg handler ved Daarbak Redoffice?
Hos Daarbak Redoffice er der flere måder at få en gave med på, når man handler. Når man handler på sin erhvervskonto, så kan man optjene bonuspoint, som man kan købe en bonusgave for. Derudover deler vi gavekoder via vores nyhedsbrev, som man også kan veksle til en bonusgave.
Når man køber en gave med sine bonuspoint hos os, så koster gaven i sig selv ikke noget. Der vil dog blive afregnet fragt og miljø jf. de betingelser man har, så vi anbefaler at man bestiller bonusgaven sammen med sine andre varer.
Når man køber en gave med en gavekode, så koster denne ikke noget. Man kan dog kun benytte gavekoden over et givent ordrebeløb, så derfor påkræver det bestilling af andre varer.
Jeg har glemt at tilføje gavekoden til min ordre – kan jeg få den eftersendt?
Som udgangspunkt kan vi desværre ikke få gaven eftersendt. Gaven bliver dannet på ordren ud fra gavekoden og vi kan derfor ikke tilføje det manuelt. Hvis du oplever udfordringer med at tilføje gavekoden på ordren mens du bestiller, så er du meget velkomne til at kontakte os på mail [email protected] eller tlf. 96 33 33 33.
Hvordan ved jeg hvad den nuværende gavekode er?
Den eneste måde at få at vide hvad den nuværende gavekode er, er ved at være tilmeldt vores nyhedsbrev. Vi vil gerne belønne vores nyhedsbrevsmodtagere med en gave, og derfor vil vi gerne tilgodese dem, ved at holde den info eksklusivt til dem.