Handelsbetingelser

Daarbak Redoffice A/S handler primært med erhvervsdrivende. Derfor er alle priser og andet salgsmateriale fra Daarbak Redoffice A/S oplyst ekskl. moms, medmindre andet er angivet.

Handelsbetingelser for private (forbrugerkøb)

 

Handelsbetingelser for erhvervsdrivede kan ses ved at skifte til visning af priser ekskl. moms eller logge ind. 

 

Generelle oplysninger

Daarbak Redoffice A/S
CVR-nr. 29388792
Falkevej 3A, 6705 Esbjerg Ø
[email protected]
+45 96 33 33 33
 

 

Betalingsformer:

Du kan benytte følgende betalings- og kreditkort på daarbakredoffice.dk: VISA-Dankort, VISA Debit, VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Debit, Maestro. (Vi tager ikke kortgebyr)

 

Ordrer, der er købt kontant med betalingskort får først trukket beløbet, når ordren er afsendt. 

 

Priser:

Daarbak Redoffice A/S handler primært med erhvervsdrivende og offentlige institutioner. Derfor er alle priser på daarbakredoffice.dk og andet salgsmateriale fra Daarbak Redoffice A/S som udgangspunkt oplyst ekskl. moms. Hvermindre andet er angivet. 

 

Priser på daarbakredoffice.dk er kun gældende på daarbakredoffice.dk, og er ikke gældende i vores øvrige butikker.

 

Markedsførte priser og priser i tilbud er dagspriser og Daarbak Redoffice A/S kan justere priserne uden forudgående varsel, medmindre andet er aftalt.

 

Oplyste priser er altid eksklusiv fragt.

 

Fragt- og miljøgebyr:

Daarbak Redoffice A/S leverer fragtfrit ved ordrestørrelser over kr. 600 ekskl. moms (kr. 750 inkl. moms), i hele Danmark (Færøerne og Grønland kun til afskibningshavn). Ordre under kr. 600 ex. moms (kr. 750 inkl. moms) debiteres et fragtgebyr på kr. 75 ekskl. moms. (kr. 93,75 inkl. moms)

 

Daarbak Redoffice A/S indregner ikke miljøomkostninger i varens pris, men på transporten af ordren. Alle ordrer debiteres derfor et miljøgebyr på kr. 59 ekskl. Moms. (kr. 73,75 inkl. moms)

 

Miljøgebyret dækker blandt andet over de miljøomkostninger, som afholdes af Daarbak Redoffice i forhold til miljøgebyrer som pålægges af transportører, punktafgifter som vi pålægges af vareleverandører, emballage, fyld mv. samt en række miljømæssige indsatser som du kan læse mere om her.

 

Levering:

Lagerførte varer, der bestilles senest kl. 14.00 på hverdage, leveres inden for 2-3 hverdage til alle bofaste dele af landet. 

 

Vi forbeholder os retten til at levere en ordre ad flere omgange, afhængig af varens lagerstatus.

 

Fortrydelsesret:

Som kunde har man 14 dages fortrydelsesret. Man gør brug af den ret ved at kontakte Daarbak Redoffice A/S på [email protected] Herefter har man yderligere 14 dage til at returnere varen.

 

Varen skal returneres ubeskadiget og i original emballage. Hvis den returnerede vare beskadiges på grund af manglende emballering ved returnering, er det afsenders ansvar.

 

Returomkostninger afholdes af afsender.

 

Tilbagebetaling sker inden for 5 hverdage efter at Daarbak Redoffice A/S har modtaget det returnerede på vores lager.

 

Varen sendes til:

Daarbak Redoffice A/S

Falkevej 3A

6705 Esbjerg Ø

 

Vi modtager kun returvarer, der sendes til denne adresse og med et returordrenr. påført pakken.

 

Bemærk venligst, at vi ikke modtager pakker returneret pr. efterkrav.

 

Køber hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på. Med andre ord – man må prøve varen på samme måde, som hvis man prøvede den i en fysisk butik.

 

Hvis varen er prøvet udover, hvad beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt: hvilket betyder, at køber ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængigt af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må man altså gøre det samme, som man må i en fysisk butik. Man må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Teknologivarer skal returneres i ubrudt emballage. Segl på software må ikke være brudt.

 

Specialproducerede varer, skaffe- og fødevarer er undtaget den almindelige fortrydelsesret og tages ikke retur.

 

Hvis køber fortryder sit køb, får man naturligvis det beløb tilbage, som man har betalt. I tilfælde af en værdiforringelse, som køber hæfter for, fratrækkes dette købsbeløbet.

 

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen, med mindre køber inden da kan fremlægge dokumentation for, at vi har modtaget varen retur.

 

Reklamationsret:

Alle varer er i henhold til dansk lovgivning dækket af 2 års reklamationsret. Er der fejl eller mangler ved en vare, kan Daarbak Redoffice A/S vælge at udbedre fejl og mangler ved reparation, ombytning eller refundering. Fejl, der skyldes uegnet eller ukorrekt opbevaring eller anvendelse, er ikke omfattet af reklamationsretten.

 

Reklamation vedrørende manglende varer eller beskadigelse af produktet, skal ske indenfor 24 timer efter modtagelse af varerne. Sker dette ikke, kan Daarbak Redoffice A/S ikke holdes ansvarlig for dette.

 

For at gøre brug af reklamationsret skal man sende en mail til [email protected] med en beskrivelse af reklamationen, samt en kopi af fakturaen eller ordrebekræftelsen. Vedhæft gerne et billede af evt. defekt eller mangel.

 

Vigtig info:

Der tages forbehold for tastefejl, trykfejl, billedfejl, prisændring, udgåede varer samt leveringssvigt af tredjepart herunder force majeure.

 

Grundet udsving i produktionsomkostninger og generelle prisjusteringer i markedet af vores leverandører, tager vi forbehold for mindre prisreguleringer på vores sortiment.

 

Produktansvar:

Daarbak Redoffice A/S kan kun holdes ansvarlig for skader et produkt forvolder, såfremt der kan forelægges dokumentation for at Daarbak Redoffice A/S er direkte årsag til skaden. Daarbak Redoffice A/S hæfter ikke for driftstab, avancetab eller andre indirekte tab.

 

Klagemuligheder:

En klage over en vare eller tjenesteydelse kan indgives til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus. Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten ved mediation, og hvis det ikke lykkes at finde en løsning, kan du indbringe klagen for Forbrugerklagenævnet.

 

Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller ydelsen, som du vil klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen som udgangspunkt være mindst 720 kr. Beløbsgrænserne kan blive ændret. Du skal betale et gebyr for at få klagen behandlet.