Få tilbud på kontorforsyning
Hvem er vi?
Daarbak Redoffice består af 150 fantastiske medarbejdere, der hver dag arbejder for at tilbyde dig det bedste inden for kontorforsyning.
Vi er en 100% dansk- og privatejet virksomhed med over 125 års erfaring i branchen, så du kan være helt sikker på, at du er landet i gode hænder.
Hvad kan vi hjælpe med?
Vi er din totalleverandør af alt til det moderne arbejdsliv. For os er et bredt og alsidigt sortiment en vigtig del af indkøbsoplevelsen, og vi ønsker, at du skal have det bedste, som markedet har at byde på. Derfor er vi stolte af at forhandle førende mærker inden for alle vores produktgrupper. Du kan opleve et udvalg af disse i vores 17 butikker og hele sortimentet finder du lige her på vores webshop.
Din komplette leverandør
Find alt fra kontorartikler, rengøring og emballage til kantine, møbler og elektronik samt en række løsninger inden for lagerhotel, indretning og planter til arbejdspladsen. Hvis I har behov for reklameartikler med eget logo, kan vi også klare det, og hele året rundt tilbyder vi et stort udvalg af firmagaver, som du kan glæde dine ansatte med.
Hvorfor skal du vælge os?
Vores organisation er baseret på mennesker. Vi er et stort team af kompetente kræfter, der er klar til at hjælpe og gøre det nemt for dig at være kunde hos os. Du får professionel rådgivning af mennesker, der ved, hvad de taler om. For os er det vigtigt at være tæt på – uanset om det er Jylland, Fyn eller Sjælland. Derfor er vi landsdækkende og vores 30 konsulenter sidder klar til at give dig den bedste rådgivning – hver gang.
Saml dine indkøb
Slut med at handle hist og pist – i tide og utide. Måske handler du med mange leverandører og får flere daglige eller ugentlige leverancer, der giver ekstra papirarbejde og flere fakturaomkostninger. Det er både tidskrævende og dyrt, og gør det svært at holde overblikket. Når du samler dine indkøb hos os, frigør du værdifulde ressourcer og får samtidig kun en partner at forholde dig til. Du får samlet indkøb, faktura og levering med fuldt overblik – nemt, enkelt og effektivt.
Overblik og fordele
Med en erhvervskonto hos Daarbak Redoffice tør vi godt love dig, at du har meget at se frem til. Vi sørger for, at du har et konstant overblik over dine indkøb med nem genbestilling. For hvert køb optjener du bonuspoint, som du kan indløse til gaver i vores bonusshop. Hvis du ønsker at være blandt de første til at modtage vores tilbud og kampagner, kan du gøre som mere end 30.000 erhvervsvirksomheder og tilmelde dig vores nyhedsbrev, hvor du hver uge har mulighed for at få en gave med din ordre.
Få adgang til
- Indkøbslister
- Bonuspoint
- Tracking af ordrer
- Fakturaoverblik
- Ordrehistorik
- Købshistorisk
- Nem genbestilling
Vi er klar til at hjælpe
Nu er du blevet klogere på os – og vi vil også rigtig gerne lære dig bedre at kende. Hvis vi har vækket din interesse, er du velkommen til at udfylde kontaktformularen og få et uforpligtende tilbud på en samlet indkøbsløsning til din virksomhed. Vi kontakter dig, så vi sammen kan kortlægge jeres behov og præsentere dig for dine muligheder. Slår du til, skal vi gøre vores bedste for, at du bliver glad for dit valg.