Lager og logistik
Få en professionel totalløsning
Vi designer logistikprocessen efter dit behov, så du som kunde på intet tidspunkt har brug for at være til stede ved hverken udpakning, varemodtagelse, opmærkning, pluk, pakning eller afsendelse af varerne. Vi tilbyder at stå for:
- Lagerstyring
- Indkøbsstyring
- Distribution
- Ordrestyring
- Specialopgaver
Læs mere nedenfor, om de logistikløsninger, du kan få.
Lagerhotel
Vores mål er, at du efter at have indgået en aftale om lagerhotel med os aldrig behøver at tænke på logistik. Du kan få en aftale, der kun omfatter lagerhotel, eller du kan koble flere processer på, og du vil opleve, at dine vareindkøb, din lagerstyring og dine vareudsendelser forløber problemfrit, så du kan koncentrere dig om at udvikle din forretning.
Vi har et stort know-how inden for lagerføring, håndtering og distribution. Vi kender derfor alle faldgruberne og har taget højde for dem i tilrettelæggelsen af vores arbejdsprocesser.
Vores kompetente medarbejdere har mange års erfaring med administrationen og driften af logistikløsninger. Derfor er du altid sikret kompetent rådgivning, og du holdes løbende opdateret om lagerets status.
Logistikkoncept
Vores logistikkoncept er ideelt til virksomheder med flere afdelinger og filialer. Kort fortalt opbevarer vi dine varer, f.eks. tryksager, merchandise med logo, bæreposer og lignende, på vores store centrallager, distribuerer dem rundt til afdelingerne, ved bestilling eller med aftalte faste intervaller. Vi bestiller nye varer hjem, når der er brug for det.
Med en logistikløsning hos os følger et login til en skræddersyet online platform, hvor du nemt og hurtigt kan overskue og administrere de varer, som er omfattet af din logistikløsning. Webplatformen kan tilpasses med kategorier efter dine ønsker, og du kan nemt filtrere, søge og bestille varer. Hver afdeling kan via individuelt login bestille varer til eget forbrug.
Selvom du overlader logistikken til os, kan du altså stadig bevare overblikket og hele tiden være opdateret på dit produktflow.